SEGMENT - kampania "Pieszy autobus"
"Pieszy Autobus" to jedna z trzech kampanii projektu unijnego SEGMENT dofinansowanego z programu CIP – IEE 2009 – 3.1 Promotion & Dissemination Project realizowanego przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni.
Wszystkie filmy oraz wiele ciekawostek dot. kampanii Pieszy Autobus znajdziesz na naszym profilu Facebook:
http://www.facebook.com/PieszyAutobusGdynia
SEGMENT to trzyletni projekt, który ma na celu sprawdzenie wpływu marketingowej segmentacji rynku na przekonywanie ludzi do zmiany zachowań oraz zmotywowania ich do korzystania z mniej energochłonnych środków transportu. Skoncentruje się na "punktach zwrotnych w życiu", które skłaniają ludzi do zakwestionowania swoich dotychczasowych przyzwyczajeń transportowych. Projekt wykorzysta segmentację rynkową, aby powiększyć korzystny wpływ kampanii marketingowych ukierunkowanych na zarządzanie mobilnością. Gdynia oraz 6 europejskich miast partnerskich zastosuje założenia projektu do sprawdzenia przyjętej metodologii, a w szczególności ustali, czy założony cel może być osiągnięty na podstawie ograniczonych danych rynkowych. SEGMENT zbuduje fundamenty do wdrażania skutecznych kampanii marketingowych kształtujących pożądane zachowania transportowe w całej Europie.
[materiały i zdjęcia: ZDIZ]