Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu 2018 - pokaż innym, co robisz!

Drukuj

RightMix Banner

Jeśli jesteś przedstawicielem biznesu, organizacji pozarządzowej, szkoły lub osobą prywatną i promujesz ideę zrównoważonej mobilności w swoim mieście, daj usłyszeć o tym Europie! Rejestrując swoje działanie na stronie MobilityWeek [ENG], możesz stać się częścią kampanii EUROPEAN MOBILITYWEEK.

Po zarejestrowaniu Twoje akcje promujące zrównoważoną mobilność w miastach zostaną wyświetlone na dedykowanej liście EUROPEAN MOBILITYACTIONS. Niezależnie od tego, czy zdecydowałeś się na dojazd do pracy rowerem z sąsiadami, czy też jesteś pracodawcą podejmującym konkretne działania, aby zachęcić pracowników do korzystania z transportu publicznego, Komisja Europejska chętnie pomoże Ci podzielić się historią sukcesu.

Tak długo jak działanie, które robisz, promuje zmianę zachowania w kierunku bardziej zrównoważonej kultury mobilności w miastach i ma charakter promocyjny, a nie techniczny (tj. Innowacje techniczne same w sobie nie zostaną uznane), kwalifikujesz się. Aby zapoznać się z pełną listą zasad uczestnictwa, odwiedź stronę kryteriów kwalifikacji. Skrót zamieściliśmy w tym artykule.

Jak to działa?
Wszystko, co musisz zrobić, to utworzyć profil i wypełnić formularz online [ENG]. Opowiedz nam o akcji promocyjnej, którą organizujesz w Twojej okolicy, mieście, mieście, szkole, organizacji lub firmie.

Co będę z tego mieć?
Dodając MOBILITYACTION, Twoja akcja promocyjna stanie się nie tylko częścią znacznie większej kampanii, ale będzie również widoczna na stronie European Mobility Week. Aby zwiększyć widoczność, będziesz mógł używać pieczęci kampanii i powiązanych materiałów promocyjnych.

Warunki
Rejestracja działań uświadamiających promujących zrównoważoną mobilność w miastach jest otwarta dla wszystkich - zapraszamy do grupy osób, organizacje pozarządowe, partnerów społecznych, instytucje badawcze / dydaktyczne, władze lokalne / krajowe, instytucje publiczne oraz firmy publiczne / prywatne. Działanie może być ograniczone do określonego dnia lub potrwać kilka tygodni / miesięcy. Może się zdarzyć podczas EUROPEANMOBILITYWEEK (16-22 września) lub w dowolnym innym momencie w ciągu roku.

Każde działanie musi spełniać następujące warunki:

Reguły
Będziesz mógł umieścić znaczek kampanii EUROPEAN MOBILITYWEEK w swoich materiałach promocyjnych, które można znaleźć na stronie zestawu narzędzi komunikacji, wraz z zasadami użytkowania.

Prawo do udziału w kampanii EUROPEAN MOBILITYWEEK przyznaje się działaniom jako same podmioty, a nie instytucjom i firmom. W praktyce oznacza to, że powiązane materiały kampanii można wykorzystać tylko na stronach internetowych promujących akcję, a nie na każdej stronie witryny organizacji. Afiliacja z kampanią w żaden sposób nie ma służyć jako poparcie dla komercyjnych reklam, produktów lub usług.

Źródło: mobilityweek.eu

Zdjęcie tytułowe: mobilityweek.eu

 

  • Brak komentarzy
lub zaloguj się przez: